keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Pikapostaus


Tuntuu että lomalla en oo ehtiny tehdä yhtään mitään tavallisesta poikkeavaa koska oon nyt koittanu valmistautuu kirjailijakansioon ihan huolella ja se on vaatinu ihan hurjasti lukemista ja tuntuu että aika loppuu kesken koska päivät on menny ihan hullun nopeesti. Oon muuten tosi yllättyny koska kauhistelin just tossa pari viikkoa sitten koko kirjahommaa koska viimeksi kun luin siitä on jotain about 5 vuotta ja sekin oli joskus ala-asteella joku lasten kirja joka piti ihan pakolla lukea, mutta siis oon tajunnu ettei lukeminen ookkaa niin kauheeta ja onneksi valitsin vielä hyvän kirjan. Huhhuh mitä kirjahössötystä melkein aloin kirjoittaa, mutta asiasta toiseen onneksi rankka työ aina palkitaan jossain vaiheessa ja en millään jaksa odottaa mun kahden parhaan ystävän synttäripippaloita joihin on enään kaksi päivää! Ja onneks oon ehtiny käydä kans ostoksilla ja mukaan tarttui zarasta viininpunaiset farkut joihin rakastuin heti kun niitä ilmestyi kauppaan mutta valitettavasti sillon ei ollu kokoja, mutta nyt vihdoin sain ne ja ne näkyykin tossa kuvassa missä olen! Ai niin vielä piti sanoa että pahoittelen sitä että mun kone sen jälkeen ku asennettiin tähän tää windows 8 niin en oo oikein enää löytäny mitään kuvienmuokkausohjelmia tältä koneelta ja vähän ärsyttää kun joutuu tylsän näköisia kuvia tänne laittelemaan, pitää näköjään jatkossa toiselta koneelta kirjoitella.. Eipä enempää tällä kertaa koska pää on ihan tyhjä ja pitää alkaa listata soittolistaa kuntoon sinne pippaloihin, hyvää illan jatkoa ihanat! :)

 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti