maanantai 18. helmikuuta 2013

#Instagram

Varmaankin suurin osa teistä tietää sovelluksen instagram joten en jaksa enempää alkaa selittelemään. Ajattelin että voisin tehdä postauksen instagram kuvistani, koska olis ihan kiva että mun blogissa ois kans esillä mun instagram kuvia ja tähän hätään en parempaa ratkaisua keksinyt. Tietenkään en läheskään kaikkia tai edes puoliakaan kuvia ala tänne laittelemaan joten jos kiinnostaa nähdä enemmän niin sitten vaan instagram hakuun nimimerkillä @fannykk. Mun instagram täyttyy enemmänkin maisema- ja ruokakuvista kuin kuvista jossa itse esiinnyn tai missä oon kavereiden kanssa, toki oon ajatellu lisääväni enemmän kuvia jossa ainakin kaverit tulis esille. :)
 
 
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Oot upee ja sulla on tosi kiva blogi! käythän chekkaamassa mun :)http://therootsofmydreams.blogspot.fi/

    Täältä saat muuten uuden lukijan ;)

    VastaaPoista