torstai 21. helmikuuta 2013

Hyvää kannattaa odottaa


Tiiättekö tunteen kun sais nukkua tosi pitkään ja herää johonkin tosi kovaan meteliin eikä sen jälkeen enään millään saa unta? Nimittäin mä tiedän ja todella hyvin, en oo saanu koko loman aikana nukkua pitkään koska oon joka kerta heränny samaan meteliin eli mun pikkuveljen huutoon joka ei siis millään lopu vaikka asiasta oon huomauttanu varmaankin sata kertaa.. oon taas vaihteeks istunu tänää himassa kouluhommien parissa ja tajusin just että kuinka tylsä elämä mulla voi olla ku lomallaki oon vaa tuijottanu tekstiä rivien välissä ja koittanu kirjoittaa paperille jotain ihan turhaa, mutta ajatus siitä että huomenna pääsee bilettämään ystävien ja murun kaa pitää mut ilosena ja tänää oonki taukoomatta soittanu bilemusaa kajareista koska oon vaan nii kärsimätön etten jaksa odottaa!
 

 

2 kommenttia:

  1. Tosi kivan olonen blogi! :) oot mielettömän kaunis! :) liityin!

    käy vilkasees mun kans! :)

    http://www.tiia-liina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos piristi tosi paljon ja käyn katsomassa sun blogin kans! :)

      Poista