lauantai 23. helmikuuta 2013

Viikonlopun kuulumisia

Ensinnäkin haluaisin aloittaa kertomisen niistä illanistujaisista jossa olin perjantaina ja voin sanoa että oli kyllä paras ilta pitkästä aikaan. Porukka ja meno oli tosi hyvä ja tutustuin pariin tosi hyvään tyyppiin ja illasta kyllä jäi tosi hyvä fiilis kiitos Tuulille siitä, vaikka alussa oliki vähän vaikeuksia ja lieviä paniikkikohtauksia ja jopa saatiin palohälytin piippaamaan kaiken hälinän keskellä, mutta selvittiin siitä hyvin niinku aina. Pahoittelen muuten sitä että en oikein kuvia räpsiny muutaku ihan muutaman puhelimella, koska vissiin unohtu kokonaan että kamera oli mukana ja en olis viittiny jättää sitä minnekkää joten en nyt valitettavsti illasta kuvia tänne laita. Tuli mieleen että yhteishaut alkaa lähestyä ja oon iha paniikissa että mihin aion jatkaa tällä keskiarvolla ja minne ylipäätänsä haluan mutta onneks kävin viime viikolla ennen lomaa opolla niin asiat selveni heti ja tuntuu että lukio on paras ratkaisu tähän, nyt vaan pitää panostaa ihan huolella että numerot nousee. Mutta joo tänään oon ottanu vähän rennommin ja käyny syömässä ja koko illan olin Vaden luona ja nyt sitten vihdoin kokeiltiin liukuvärjätä siskon hiuksia tolla uudella lorealin féria värillä jota ollaan haluttu jo kokeilla siitä asti kun se ilmestyi kauppoihin ja lopputulos oli itseasiassa tosi hyvä ja plussaa oli se että pakkauksen mukana tuli harja jolla pysty levittää väriä tosi nopeasti ja tasasesti. Pakko vielä sanoa että rakastan mun siskon paksuja ja pitkiä hiuksia oon sairaan kateellinen ku omat on tälläset keskipitkät ja vähän ohkasemmat ja tuntuu että nää ei sitten kasva enään millään vaikka kaiken maailman tabuja oon vedelly jotta saisin hiuksiin pituutta, mutta toisaalta ei mulle välttämättä edes pitkät sopis nii hyvin. En usko että huomenna ehdin kirjoittelemaan koska koko päivän oon varannu kirjailijakansiota varten joten en saa missään nimessä eksyä edes hetkeksi koneelle, koska se päättyy aina siihen että mun 5 minuuttia koneella on 4 tuntia. Kello näyttääki jo vähän yli 12 joten voisin mennä nukkumaan, hyvää yötä!
 
 
 
 

4 kommenttia:

  1. hah taijan käyä heti huomenna ostamassa samanlaisen mutta toisen sävyisenä 8)! ihanat hiukset ja muutenkin mukavan oloinen blogi!

    http://alisaaj.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, itekki haluisin kovasti kokeilla joskus liukuvärjäystä mut on jo valmiiks tosi vaaleet ja ei kovin pitkät hiukset nii en tiiä sopisko mulle :)ja kiitos tosi paljon käyn kattomassa sunki blogin! :)

      Poista
  2. mulla on pieni ongelma ja mietin pystytkö auttaa mua. Mun muistaakseni sä oot joskus kirjottanu sun blogissa hiuksista:D eli mulla oli ennen tosi paksut ja hyväkuntoset hiukset ja sitte alotin suoristaa ja kihartelemaan niitä ja nyt ne o tosi ohuet ja aika huonossa kunnossa. Tiiätkö mitään juttua tai jotain miten saisi noi paksummat hiukset takasin? o: + oot tosi nätti ja tätä sun blogii on tosi kiva lukee! :)

    VastaaPoista
  3. Juu siis edellisessä blogissa oon postaillu mun hiuksista. :) Eli siis itse mulla oli toi sama vaihe noin vuosi sitten ja sillä hetkellä luulin etten enää ikinä saa mun hiuksia takaisin. Itse pidin taukoa hiusten suoristamisesta ja menin about 4kk nutturalla esim koulussa, koska en jaksanut panostaa mitenkään erikoisemmin hiuksiin. Lopetin hiusten vaalentamisen ja värjäsin oman värin takaisin joten en ole pahemmin värjäily enään hiuksia ja lisäks söin hiuksia, luita, kynsiä ja niveliä vahvistavia kalkkitabletteja jota saa ihan ruokakaupasta n.10e. Eli suosittelen suuresti sitä, että jos käytät esimerkiksi suoristusrautaa tai jotain muuta vastaavaa pidät taukoa ja annat hiusten olla kiinni tai auki, jos värjäilet hiuksia niin vähennä esim värjää n. 2-3kk välein ja sit ite en oo kokeillu mutta esimerkiksi kannattaa kokeilla semmosia hiuksia ja kynsiä kasvattavia tabletteja joita saa yleensä apteekista ja muista myös käyttää hyviä hiustenhoito-tuotteita! Kiitos paljon! :)

    VastaaPoista