maanantai 1. huhtikuuta 2013

Love my life


Oon vaihteeks taas tosi onnellinen, koska tällä hetkellä elämässä menee hyvin ja mulla on maailman ihanimmat ystävät, perhe ja maailman ihanin poikaystävä. Eilen taisin kirjaimellisesti pomppia ilosta ku mummi soitti että Turkkiin Bodrumiin 2 viikon matkat varattu ja vielä mahtavempaa on se että serkkukin lähtee mukaan! Oon tässä koko aamun tsekkaillu paria hotellia jonne ollaan menossa eli eka viikko ollaan hotellissa kaupungin puolella ja toinen viikko rannan puolella. No ei siitä sen enempää, mutta itseasiassa ollaan vähän päälle parinkymmenen päivän päästä lähössä luokan kanssa Berliiniin ja en millään jaksa odottaa sitäkään ku siellä on kuulemma hyvät shoppailumahollisuudet!
Tulevaisuudessa on niin paljon asioita mitä odotan mm. vappu ja kesäloman alku/päättäjäiset ja onhan niitä asioita mitä en niin paljoa odota esim tieto pääsenkö yläasteen jälkeen minnekkään se käy kokoajan mielessä arghh, mutta sen ainakin tiedän että olen edes yrittänyt nostaa 7.0 keskiarvosta numeroita ja luulen että oon jotenki onnistunu! Nyt ajattelin lähteä lenkille ja sen jälkeen lukea biologian ja äikän kokeeseen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti