perjantai 15. maaliskuuta 2013

Kiireitä ja pikaisia postauksia

 
Hups on tainnu kirjottelu kokonaan unohtua kokeiden ja kaiken muun kouluhässäkien takia, viime viikolla mun huoneen sängyllä odotti postilappunen jossa kerrottiin että olin saanu paketin postiin ja siis ei ollut mitään tietoa paketin sisällöstä ja ihmeteltiin sitä jonkun aikaa äidin kanssa, noo sitten kävin siellä postissa noutamassa paketin ja kotona avasin paketin ja mahtavaa mikä tuuri mulla on taas kerran ollu eli osallistuin joskus pari viikkoa sitten ihan läpällä kisaan josta olisi voinut voittaa remingtonin hiusjuttuja ja tietenkin mä sitten olin yks niistä onnekkaista joka voitti ton suoristusraudan! Suoristusrauta on todella hyvä ja lämpenee noin 20-30 sekunnissa kuumaksi ja tekee hyvää jälkeä ja plussaa on myös se että lämpöasteita voi säädellä 150 asteesta 230 asteeseen. Jees huomenna olis sitten lähtö bileristeilylle 7 muun hyvän ystävän kanssa joten nyt alan vähän pakkailemaan ja koitan päästä mahdollisimman ajoissa nukkumaan koska lauantai-sunnuntai välinen yö selvitään parin tunnin yöunilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti