lauantai 13. huhtikuuta 2013

Saturday morning

 
 
Olipa ärsyttävä herätys, heräsin siihen kun olin unohtanu laittaa mun puhelimen äänettömälle ja tää nuorten uusi villitys gifboom appi sai mun puhelimen ihan täysin sekaisin noista ilmoituksista joten mun kännykkä äänteli niin kovaa etten pahemmin sen jälkeen enää saanut unta. Onneks aamua piristi herättävä aamulenkki tihkusateessa, viileä suihku ja gossip girlin 3.tuotantokausi hyvän aamupalan kera. Jalkoihin särkee vieläkin eilisen cooperin jäljiltä, mutta se tietää sitä että juoksin oikeastikkin hyvin, pysähtymättä ja pitkän matkan mun kuntoon nähden, ainakin arviointi näytti numero ysiä. Eilinen meni leffoja katsellessa poikaystävän kanssa ja lähdin vielä 11 aikaan ulos Saran ja Veeran seuraks. Istuttiin varmaanki joku melkein 2 tuntia Veeran eteisessä ja puhuttiin Saran pelottavasta ja hauskasta sukukirjasta, ei ollu kyllä kovin kivaa kävellä kotiin niien pelottavien manausjuttujen ja kauhuleffojen jälkeen. Sain muuten eilen kutsun hyllin lukion kuvataidetesteihin ja vähän jännittää se pääsykoe ja muutenkin se ennakkotehtävä, koska kuviksen taidot vähän ruosteessa vaikka kuvisluokalla olen. Nyt jatkan gg:n parissa>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti